Eyes on Talent

jan / 13

Eyes on Talent

/

Voor Eyes on Talent was een redesign nodig. Naast het ontwerpen van een concept voor een nieuw logo, is de website bijgewerkt met nieuwe kleuren en indelingen.

Zoals de naam suggereert, zoekt dit bedrijf talent en het oog links van het logo is dan ook het ‘eye on talent’. De oude huisstijlkleuren zijn aangehouden, maar geüpdatet naar nieuwe tinten. Om het bedrijf zelf een creatieve en daarmee professionele uitstraling te geven, is er gekozen voor een organische en sierlijke uitstraling met verbondenheid tussen het beeldmerk (oog) en de letters van de naam. Dit maakt het logo een beeld dat je nooit ergens anders hebt gezien of zal zien.

De website is er een met ‘parallax scrolling’, wat inhoudt dat alle pagina’s van de site onder elkaar staan, als één lange pagina. De klant heeft er voor gekozen om die structuur aan te houden, maar voor het redesign de kleuren en indelingen van tekst te wijzigen. Benieuwd naar de hele site? Bezoek de live versie van Eyes on Talent!